2008. november 5., szerda

Mikroalgák

(a 21.század vezető wellness terméke)
Számomra az egészség a megelőzéssel és az egészséges táplálkozással kezdődik.De hát legyünk őszinték...nem mindenki képes bio,vega,makrobiotikus meg hasonló módon étkezni.Én szeretek néha megenni egy jó kis pacalt vagy egy sütikét a kiváló Illy kávéval,viszont a tény az tény,hogy ezekben nincs meg a szervezetem számára szükséges vitális anyagmennyiség,és ne is beszéljünk a méregtelenítés hiányáról.Tudod -e,hogy élelmiszereink,így a gyümölcsökés a zöldségek vitamin tartalma az elmúlt évtizedekben drasztikusan csökkent?Szedtem már mindenféle vitamin és "kiegészítő " bogyót, agyaltam is rendesen...vajon mire lehet még szüksége a szervezetemnek. Úgy gondolom rátaláltam az ideális megoldásra: a chlorella+spirulina MIKROALGÁK párosítására.Ezek az algák sejtszinten fejtik ki hatásukat és a világon egyedülálló módon bennük található 4000 vitális anyag 90%-ban felszívódik.Hatása döbbenetes:daganatmegelőző, véd a sugárzás ellen,vérzsírcsökkentő,vérnyomáscsökkentő,vírusellenes,antibakteriális,gyulladáscsökkentő és egyéb más hasznos tulajdonságokkal rendelkezik.A spirulina alga ellátja szervezetünket a létező összes szükséges vitális anyaggal(1 grspirulina alga=1 kg zöldség) míg a chlorella alga méregtelenít,és a világon egyedülálló módon megköti és kivezeti a nehézfémeket(ólóm,higany,cigarettafüst,kipufogógáz stb) a testünkből,és még az esti ellazulást,pihenést és stresszoldást is segíti.
Gondolnád -e,hogy az egészségben és vitalitásban mégélt aktív időskort napi 4 kávéskanálnyi "zöld arany"fogyasztásával elérheted.

Nincsenek megjegyzések: